Eerste week - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Chermin - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Chermin - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Tom Chermin

Blijf op de hoogte en volg Tom

26 April 2015 | België, Gouvy

Deze week heb ik veel te zien gekregen van het bedrijf, ik ben niet alleen in Steinbach geweest, maar ook op de andere locatie in Blier. Dit is een kleinere locatie op een camping. Waar ze vooral veel familie's en kleinere groepen mensen activiteiten aanbieden. Vanuit deze locatie word ook het Kanoën geregeld. Ik heb deze week veel geklust aan tenten op de camping en ik heb mee mogen kijken met de activiteiten boog en buksschieten, vlotbouwen, adventure walk en kaart en kompastocht.

Het was erg leerzaam en leuk om dit allemaal mee te mogen kijken en zelf mee te mogen doen bij de activiteiten. Ik mag binnenkort samen met een instructeur ook een instructie gaan geven aan de klant, hier krijg ik dan feedback op en zo kan ik mezelf gaan verbeteren. ik heb er zin in!