Tweede stage week - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Chermin - WaarBenJij.nu Tweede stage week - Reisverslag uit Gouvy, België van Tom Chermin - WaarBenJij.nu

Tweede stage week

Door: Tom Chermin

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 Mei 2015 | België, Gouvy

Ik ben nu na 14 dagen eindelijk een dagje vrij, ik merk ook wel dat ik het nodig heb. Het zijn vaak lange dagen waarop we om 8 uur beginnen met het gezamenlijke ontbijt en om 9 uur is iedereen na de dagelijkse taken aan het werk. Ik heb deze week veel leuke dingen mogen doen. Zo heb ik mee mogen draaien op de kano en ik heb mijn eerste instructies mogen geven aan klanten. Dit ging erg goed en ik kreeg ook goede feedback over hoe ik voor de groep stond en dat ik niet bang was om te presenteren. Dus dat is mooi meegenomen.

De komende weken zal ik veel met de kano crew mee mogen omdat het daar erg druk gaat worden met de vakantie in Nederland. Dit is hard werken maar wel heel erg leuk werk om te doen, je komt veel in contact met mensen en kunt vaak ook een leuk praatje maken met de gasten. Het is jammer dat je niet altijd zelf mee vaart maar anders is het echt niet te doen voor het bedrijf en mensen vinden het vaak ook wel leuk dat ze zelfstandig mochten varen na een uitleg van een van de instructeurs.

Op naar weer een drukke werkweek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gouvy

Tom

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 1880

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 28 Juni 2015

Stage RHM Buitensport

Landen bezocht: